• تاریخ انتشار : 1399/02/22 - 10:43
  • بازدید : 386
  • تعداد بازدید : 45
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

وبینارهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور در هفته چهارم اردیبهشت 1399

شرکت کنندگان نیاز به نصب نرم افزار نداشته تو می توانند با مرورگر خود وارد کلاس شوند. جهت مشاهده محتوا نیاز به استفاده از فلش پلیر می باشد.

 

پیرو دستور مقام عالی وزارت و با توجه به پاندمی کوید19  و درگیری مراکز آموزشی و درمانی کشور، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی ، به منظور اشتراک گذاری و مستند سازی  تجربیات ارزشمند علمی و عملی تمامی همکاران ارائه دهنده خدمت و تبادل نظر اعضا محترم هیات علمی ودر راستای  تبیین راهکارهای مناسب مراقبت وکنترل عوارض این بیماری ، اقدام به تشکیل "کمیته راهبری آموزش در بحران کوید 19" نموده است. به همین منظور جلسات غیرحضوری معرفی بیماران وسایر مباحث مختلف مطرح در مورد بحران کوید 19،  با استفاده از امکانات دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار خواهد شد.

عناوین جلسات وبینار

راهنمای کار با adobe connect

شرایط و ملزومات شرکت در وبینار:

1-ارايه دهندگان (اعضای هیات علمی و متخصصان) که در بیمارستان یا بیمارستان­هایی که در موضوعات مورد بحث به عنوان ارائه کننده یا بحث کننده تعیین میشوند باید حتما از لب تاپ مجهز به وبکم و میکروفون با کیفیت استفاده نمایند. ولی شرکت­کنندگان یا مستمعین می‌توانند از اپلیکیشن­های موبایل نیز استفاده کنند.

2- .پهنای باند اینترنت ارايه دهندگان باید 10 Mb/s  وشرکت کنندگان (مستمعین) 3 Mb/s باشد.

3- شرکت­کنندگان (مستمعین) در کلاس نیاز به نصب نرم افزار ندارند و می‌توانند با مرورگر خود  وارد کلاس شوند فقط برای مشاهده محتوا باید فلش پلیر داشته باشند. (ترجیحاًاز مرورگر موزیلا استفاده شودو فلش پلیر مربوط به موزیلا نصب شود.)

4- برای تمرکز بیشتر و استفاده بهینه از پهنای باند همزمان، بیشتر از ۴ الی ۶ استاد ارسال تصویر نداشته باشند و وبکم سایرین خاموش باشد).

5- برای جلوگیری از بازگشت صدا (Loop back)، زمانی که استادان صحبت نمی­کنند حتما میکرفون خود را Mute (بی‌صدا) کنند .و در زمان صحبت بین میکروفون و اسپیکر خود فاصله بدهند.

6- شرکت­کنندگان میتوانند راهنمای ورود به کلاس و همچنین اپلیکیشن­های مورد نیاز خود (ابزارک موبایل اندروید یا IOS  و فلش پلیر) را از لینک زیر دانلود کنند:   http://vums.ac.ir/webinar

7- آدرس وبینار عبارتست از http://vc.vums.ac.ir/coronavirus  می باشد که افراد می توانند به عنوان میهمان وارد شوند.( هنگام ورود گزینه guestزده شود).رعایت فرمت نام هنگام ورود الزامی است.

فرمت نام از چپ به راست:  نام دانشگاه-نام بیمارستان-نام خانوادگی پزشک

8-سرکار خانم مهندس نجمه یوسفی بعنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی مجازی جهت هماهنگی امور IT وبیناربه آدرس پست الکترونیکی Yousefi.n@vums.ac.ir و شماره همراه 09355642553معرفی می گردد.) فایل راهنمای کار با ادوبی کانکت در این خصوص به پیوست میباشد).

  • گروه خبری : فرهنگی,علمی,آرشیو,اخبار آموزشی
  • کد خبر : 91891
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست